Blogi > Ettevõtlus

Apranga augusti jaekäive kasvas pool protsenti 21 miljoni euroni

TALLINN, 3. september, BNS – Üle Baltikumi tegutseva rõivamüüja Apranga jaekäive oli augustis koos käibemaksuga 21 miljonit eurot, seda oli 0,5 protsenti aastatagusest enam.

Jaanuarist augustini oli Leedu firma jaekäive 141,2 miljonit eurot ning aastaga tõusis see 1,5 protsenti, teatas Apranga börsile.

Kaheksa kuu arvestuses kasvas Apranga jaemüük Leedus 1,3 protsenti, Lätis 0,4 protsenti ja Eestis 3,7 protsenti.

Apranga ketis on praegu 182 kauplust, neist 110 Leedus, 43 Lätis ja 29 Eestis. Poodide brutopind on kokku 84 100 ruutmeetrit ehk 0,5 protsenti aastatagusest vähem.

Apranga müüb lisaks omatoodangule kaubamärkide nagu Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Boss, Aldo, Armani Jeans, Bershka, Karen Millen, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude, Promod, Pull&Bear ja Stradivarius tooteid.

 

Baltic News Service