Uudised > Tööelu

HKScani juht soovib parandada suhtlust ettevõtte töötajatega

TALLINN, 26. oktoober, BNS – HKScan peab juhatuse esimehe Anne Mere hinnangul parandama edaspidi kommunikatsiooni oma töötajatega ning põhjendama enam ettevõtte otsuseid.

"Oleme ise teinud järeldusi, et töötajatega tuleb rohkem suhelda, tuleb rääkida otsustest ja rääkida, kuidas äril üldse läheb. Seletama mida me saame ja mida ei saa teha," ütles Mere BNS-ile.

Mere hinnangul mõjutavad ettevõttes ja ka majandusharus avalikuks tulnud probleemid ka HKScani usaldusväärsust ning seeläbi ka tarbijate soovi tooteid osta. "Eks suuremad ja väiksemad kriisid ei aita kaasa usalduse kasvatamisele, aga proovime omaltpoolt rääkida asjadest koheselt ja avatult. Püüame usaldust tagasi võita," lisas ta.

HKScan viis Anne Mere sõnul sügisel läbi palgauuringu, kus võrreldi ettevõtte ja sektori töötasusid. "Läbivaatusel võrdlesime oma palkasid turu keskmisega ja vastavalt sellele sai ka korrektuure ellu viidud," märkis Mere.

Tööjõupuudus on samas Mere hinnangul väga terav ka toiduainetööstuses ning töötajate leidmine on keeruline. "Rakveres näiteks on meil tööstuses 700 inimest tööl ja umbes 75 protsenti neist toome bussidega kuni 100 kilomeetri raadiusest tööle, sest kohapealt pole lihtsalt sobivaid töötajaid võtta."

Rakvere lihatööstuse tapamaja 64-st töötajast 27 korraldasid eelmise nädala algul tööseisaku, millega nõuti kõrgemat töötasu. Tööseisaku tõttu vallandati kolm töötajat.

Tööseisakuga tööandjalt kõrgemat töötasu nõudnud Rakvere lihatööstuse tapamaja töötajad pöördusid töötüli lahendamiseks ka riikliku lepitaja poole.

HKScan Estonia on toiduainetööstuse ettevõte, mis kuulub HKScan kontserni. HKScan on Põhjamaade lihatootja, mis toodab ja turustab sea-, veise, linnu- ja lambaliha, töödeldud liha ning valmistoite.

 

Baltic News Service