UUDISED & BLOGI > Taxify

RAHVA HÄÄL: Erik Arro paha kogemus Taxify äpiga

Avaldame originaalteksti. Erik Arro oli mõnda aega Taxify kaudu sõitjaid vedanud oma autoga ja vaat mis sellest sai ....

Lugu algas ...

TAGASISIDE TAXIFY JUHTKONNALE 2.2.2018

Eile 1.2.2018 tabas mind ootamatus, õhtul kell 6 helistati Taxifyst ja
teatati, et mu auto Skoda Roomster ei kõlba enam sõitmiseks ja mind
lülitati süsteemist välja, see tähendab vallandati, 5 minutiga. Olen
sõitnud Taxifys 1 aasta ja seni pole nii ebameeldivat suhtumist kogenud.

Seaduse järgi peab tööandja vallandamisest ette teatama 1 kuu. Auto mitte
sobivusest peaks ette teatama 1 aasta, see oleks inimlik, või vähemalt pool
aastat, isegi 3 kuud oleks olnud kuidagi mõstetav. Kiiremini pole võimalik
uut autot osta, eriti nüüd, pärast seda, kui Taxify ühepoolselt palka
langetas. Minule ütles Taxify aasta tagasi, kui sõitmist alustasin, et 10 a
pole auto vanuse piir, et võib sõita 13 aastat. Miks nüüd Taxify muutis oma
lubadust ja mind paari minutiga vallandas? Kas selline on normaalne inimlik
suhtumine oma töötajatesse?

Kui auto ülevaatus on tehtud ja tehniliselt korras, siis pole probleemi.
Pole ju mõtet osta väga kallist autot ja siis hakata võistlema Tallinna
bussidega: sõidud 2-3 eur. Kui inimene tahab sõita 2-3 euro eest, siis ta
jalutab või sõidab bussiga.

Pärast vallandamist avastasin, et mind on välja lülitatud ka Taxify juhtide
foorumist FB-s. Eelmisel ja samal päeval olin teinud seal kriitikat Taxify
suhtes. Nagu kõik teisedki taksojuhid. Kõik on kurvad ja vihased Taxify
ühepoolse autojuhtide palga kärpimise pärast. Nii et mul on veendumus, et
mind koristati ära, kuna tegin kriitikat Taxify kohta. Paar tundi möödus ja
mulle helstati - mind vallandati. Tundub, et see foorum pole autojuhtide
enda kontrollitud, vaid Taxify omanikud kontrollivad seda. Ma tegin vaid
seda, mida Taxify ise palus - andsin TAGASISIDET. Ma arvan, et kui Taxify
küsib tagasisdet, siis peab suutma seda ka taluda, mitte selle pärat
autojuht vallandada.

Taxify ainus suurim trump ja voorus oli see, mis nüüd kaotati - KOGU
TALLINNALE SAMA KORDAJA, mitte nii nagu Uber, kes manipuleerib hindadega
igal sekundil. Nüüd läks Taxify sama teed - pidev hindadega
manipuleerimine, mis ei anna mingit turvatunnet ega motivatsiooni. Milleks
alustada sõitu, kui pole kordajat või punaruut kohe kaob? Sõitsin 14 tundi,
selle aja jookusl sain vaid 2 tellimust punaruudust.

Miks Taxify on muutunud nii erakordselt ahneks? Iga juht maksab 20%, mis on
erakordselt kõrge, normaalne oleks 10%. Eriti veel kütuse hinna tõusmisel.
Enne olin rendifirma kaudu Taxifys ja maksin vaid 15%, ka see võeti ära
detsembris 2017. Ja nüüd vähendati veel palka. Milleks, kui Taxify saab
niikuinii 20%, mis on röövvellikult kõrge. Pidades ka silmas, et maksusid
ei maksta. Kui ahneks ja jultunuks võib minna?

Taxify on läinud Uberi teed - lõputu hindadega manipuleerimine ja tööliste
julm ekspluateerimine.

Seda näitab ka minu juhtum. Vallandatakse PÄEVA PEALT ausa ja ehitava
TAGASISIDE tõttu Taxifyle.

Auto mitte sobivusest võiks teatada 1 aasta ette. Uue auto ostmine pole
toidupoest leiva ostmine. Auto ostuks kogutakse raha mitu aastat.
Mulle lubati, et võib sõita 13 aastat. Sellest jäi nüüd puudu 3 aastat.

Lõpetan sõitmise Taxifys, keeldun olemast loll ori, keda lüpstakse,
pügatakse ja kasutatakse julmalt ära.

Taxify ei meenuta kaasegset edumeelset ettevõtet, vaid näljast orjalaagrit,
mida juhistakse piitsa paksude ja hirmuga.

Taxify maine on langenud allapoole 0. Sügavas miinuses. Häbi!

Erik Arro

Sündmus arenes....

 

PS. Täna avastasin, et Taxify lülitas välja (lisaks Driveri äpile) ka isegi
mu Taxify kliendi äpi - eriti väiklane kius. Aga niikuinii, põhimõtteliselt
ma ei lange nii madalale, et kasutada Taxify teenuseid, isegi mitte
kliendina. TAGASISIDE TAXIFY JUHTKONNALE 2.2.2018

TAXIFY LIIGUB DÜNAAMILISELT ALLAPOOLE

Kui palk liigub dünaamiliselt allapoole, siis peaks ka auto vahetamine
toimuma dünaamiliselt: 1-2-3 aastase etteteatamisega, 1 teade igal aastal.
Nii odavaid sõitusid nagu nüüd, pole mõtet teha uue ja kalli autoga.
Tallinna ühistranspordiga võistlemiseks, 2-3 euroste sõitude jaoks,
kõlbavad vanad Skoda Roomsterid väga hästi. Erinevus on see, et Tallinna
transport on tasuta ja bussijuhid ei pea ostma ise kütust. Kui Taxify ise
kütuse ostaks, siis oleks ju võimalik teha 2-3 euroseid sõitusid koos
Tallinna ühistranspordiga.


Erik Arro