Website Online Counter
Blogi > Kaubandus

Rimi kontaktivaba kliendikaart toimib nüüdsest ka nutitelefonis

TALLINN, 7. märts, BNS - Rimi lansseeris esimese jaeketina kontaktivaba mobiilse kliendikaardi, mida saab NFC-toega nutitelefonis kasutada täpselt samamoodi nagu kontaktivaba plastikkaarti – telefonis tuleb avada MyRimi äpp, panna telefon ostu tegemisel vastu kassaterminali ning kliendikaart registreerida.

„Rimi kontaktivaba mobiilne kliendikaart hakkab toimima kõigis Baltimaade Rimides,“ sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro.

Uuenduskuuri läbinud Rimi mobiilirakendus kannab nime MyRimi ning sellel on nii Eestis, Lätis kui ka Leedus täpselt ühesugused kasutusvõimalused. MyRimi rakenduse saab allalaadida App Store’ist ja Google Play’st. Eelmine Rimi mobiiliäpp lõpetas toimimise eelmise aasta lõpus. "Töötame aktiivselt selles suunas, et varsti saaks mobiilset kliendikaarti kasutada ka need nutitelefonide omanikud, kelle telefonis NFC-tugi puudub. NFC-toeta telefonides hakkaks kliendikaart tööle QR-koodi aktiveerimisel,“ selgitas Arro.

Rimi turundusjuhi sõnul kolib üha enam teenuseid nutitelefoni ning mobiilse kontaktivaba kliendikaardi kasutuselevõtt oli lihtsalt aja küsimus. „

Rimi Eesti Food AS kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Gruppen AB.

 

Baltic News Service