Uudised > Ettevõtlus

Tarbijakaitsepäeval keskendutakse Z-generatsioonile

TALLINN, 20. september, BNS - Kolmapäeval Tallinnas Euroopa tarbijakaitse- ja konkurentsipäeva tähistatamiseks peetaval konverentsil keskendutakse muutustele tehnoloogias ja tarbijate harjumustes ning vaadeldakse muuhulgas ka Z-generatsiooni ootusi.

Euroopa tarbijakaitse- ja konkurentsipäeval võetakse luubi alla muutused tarbimis- ja ettevõtluskeskkonnas, peamiselt on arutluse all Z-generatsiooni tarbijate üha suurenevad ootused ning ettevõtjate valmisolek neile ootustele vastata, teatas tarbijakaitseameti pressiesindaja.

Konverentsil esinevad valdkonna eksperdid nii traditsioonilisest kui jagamismajandusest ning tarbijate ja avaliku sektori esindajad, kes selgitavad tarbimis- ja ettevõtluskeskkonnas toimuvaid muutusi ning väljakutseid.

Digitaalne ühisturg ning radikaalsed muutused tarbimiskeskkonnas tõstavad jõuliselt esiplaanile koostöö era- ja riigisektori vahel, mida tuleb käsitleda laiemalt kui ainult oma riigipiiride ulatuses.

"Igasuguse jätkusuutliku äriedu aluseks on usaldus, mille nimel peavad kõik turuosalised pingutama. Pelgalt innovatsioon ja tehnilised lahendused ilma kasutajate usalduseta satuvad ajaloo prügikasti või paremal juhul jäävad oma aega pikkadeks aastateks ootama," kommenteeris tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste pressiteate vahendusel.

"Liigne jäikus seadusandlikul tasandil ei tohi pärssida uute tehnoloogiate rakendamist ning uute tegijate turule sisenemine ei tohi olla administratiivselt piiratud. Samas on majandusvabaduse eelduseks, et ka ettevõtjad ja ühiskonnaliikmed järgivad konkurentsireegleid ning reguleerivad end ise," lisas konkurentsiameti peadirektor Märt Ots.

Konverentsi korraldavad tarbijakaitseamet ja konkurentsiamet.

 

Baltic News Service