UUDISED & BLOGI > Mystery Shopping

Uuringufirma Dive ostis Leedu koolitusfirma äritegevuse

TALLINN, 15. veebruar, BNS – Uuringufirma Dive ostis Leedus koolitusfirma Door Training testostude ehk mystery shopping valdkonna tegevuse.

Teenuse pakkumisega seotud töötajad ja testkliendid liituvad kohaliku Dive tiimiga, teatas ettevõte.

Dive juhatuse esimees Kaspar Jänes ütles, et läbirääkimised olid kiired, kuna osapooled nägid, et see oleks sidusrühmadele parim lahendus. "Door on antud valdkonnas tegutsenud juba aastaid, kuid see ei ole neile kunagi olnud sama oluline kui koolitamine," lisas Jänes.

Dive Groupi juht Kerli Soosaar lisas, et antud ühinemine suurendab Dive Leedu võimekust uuele tasemele ja kindlustab ettevõtte positsiooni selge turuliidrina.

Dive on üks suuremaid testostude ettevõtteid Põhja-Euroopas omades 50-liikmelist meeskonda viies riigis. 10000 testostjat viivad igal aastal läbi rohkem kui 60000 testkülastust.

 

Baltic News Service