Blogi > Sõidukid

Veebruaris kasvas sõiduautode müük 21,2 protsenti

TALLINN, 5. märts, BNS – Tänavu veebruaris müüdi Eestis 1907 uut sõiduautot, mis ületab möödunud aasta veebruari müügi 21,2 protsendiga.

Käesoleva aasta kahe esimese kuuga on kokku müüdud 4354 uut sõiduautot ehk 22,6 protsenti enam kui mullu samal perioodil. Segmentidest edukaimaks osutusi väiksema keskklassi autod, mille osakaal oli jaanuari müügist 23,4 protsenti, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL).

Veebruaris olid jätkuvalt populaarsed ka keskmised ja väiksemad maasturid, mille osakaal müügist oli vastavalt 21,1 protsenti, ja 14,7 protsenti. Uute sõiduautode osakaal kõigist veebruaris esmaregistreeritud autodest oli 57 protsenti. Eksporti läks 85 sõiduautot.

Uusi elektriautosid müüdi veebruaris kuus ja hübriide 93 sõidukit. Gaasilisaseadmega (CNG ja LPG) sõiduautosid ostsid tarbijad kokku 19.

Populaarseimaks automargiks oli veebruaris Toyota 277 sõiduautoga. Järgnesid Škoda ja Renault, vastavalt 209 ja 192 sõiduautoga. Mudelite seast oli edukaim Renault Clio 85 autoga, järgnesid Škoda Octavia ja Toyota RAV4, vastavalt 74 ja 62 autoga.

Veebruaris kasvas ka tarbesõidukite müük, mida müüdi kokku 492 ehk 9,8 protsenti enam kui mullu. Automarkidest oli populaarseim Citroen 64 sõidukiga, järgnesid Renault ja Toyota, vastavalt 59 ja 46 müüdud tarbesõidukiga.

Veokite segmendis olid edukaimad Volvo ja Scania, vastaval 31 ja 28 veokiga.

 

Baltic News Service