Site Online Counter

Töökoht

Töökoht ootab Teid Kandideeri.ee tööportaalis. Iga päev lisavad tööandjad kuulutusi vabadest töökohtadest ettevõtetes. Vali sobiv ja kandideeri!

 

Viimati lisatud vabad töökohad

21 Jan, 2020
Tööpakkumine Toeteenijale Hestia Hotellis Laulasmaal. Töö sisuks on hotelli numbritubade ja abiruumide korrashoid ja õigeaegne ettevalmistus klientide majutamiseks ning teenindamiseks.
Hestia Hotel Laulasmaa Spa Puhkekodu tee 4, Laulasmaa, Lääne-Harju vald Täisajaga või osalise ajaga - Full Time or Part Time Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
Tööpakkumine HOOLDUSTEHNIKule Hestia Hotellis Laulsama Spas. Pakume suurepärast eneseteostuse võimalust hoolikale hooldustehnikule, kelle igapäevatööks on tagada hotelli ning vee- ja saunakeskuse remondi- ning hooldustööde teostamine. Lisaks kuuluvad Sinu tööülesannete hulka ka kinnistu ja sellel asuvate tehnovõrkude korrashoid ning vastavalt vajadusele territooriumi korrashoid ja hooldamine.   
Hestia Hotel Laulasmaa Spa Puhkekodu tee 4, Laulasmaa, Lääne-Harju vald Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
Tööpakkumine: Hotelli vastuvõtu ööadministraator (tööaeg 20:00-08:00) Töö hotellis annab Sulle karjäärivõimalusi kogu eluks. Sinu tööülesandeks saab hotelli külaliste kõrgetasemeline ning viisakas teenindamine ja nõustamine  hotelli saabumisel, hotellis viibimise ajal ning hotellist lahkumisel. Vahetuse pikkus on 12 tundi (kell 20 :00- 08 :00). 
Hestia Hotel Laulasmaa Spa Puhkekodu tee 4, Laulasmaa, Lääne-Harju vald Täisajaga või osalise ajaga - Full Time or Part Time
21 Jan, 2020
Tööpakkumine:  Hotelli vastuvõtu administraator (Hestia Hotel Laulasmaa Spa) Töö hotellis, annab Sulle karjäärivõimalusi kogu eluks. Sa oled hotelli külaliste esmane kontakt, mis kujundab hotelli mulje, Sa oled hotelli süda ja keskpunkt, kuhu koondub hotelli info ning mida tuleb koordineerida erinevate osakondade vahel. Sa kohtad oma tööpäeva jooksul väga paljude uute inimestega erinevatest riikidest, mis annab Sulle võimaluse suhelda erinevates keeltes. Kui soovid töötada valdkonnas, mis on vastutusrikas ja väljakutseid pakkuv ning mida saab parktiseerida igas riigis, siis ootame kandideerima just Sind.   
Hestia Hotel Laulasmaa Spa Hestia Hotel Laulasmaa Spa, Puhkekodu tee, Laulasmaa, Harju County, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
UKSETEHNIK (Tallinn) Võtame tööle professionaalse uksetehniku , kellel on olemas vastav töökogemus uste ja lukkude hooldamisel, remontimisel ja paigaldamisel, sh. tõstuksed. Kasuks tulevad ka teadmised nõrkvoolust ja fonolukusüsteemidest. Nõutav eesti keele oskus ja b-kat. autojuhiload. Kui tunned, et vajad elus muutusi, soovid kaasa rääkida firma arengus, oled operatiivne ja otsustusvõimeline, oskad suhelda klientidega ja suudad vastutada oma töö kõrge kvaliteedi eest, siis ära pelga saata meile oma CV-d või lühitutvustust! Võid meile ka helistada ja räägime sellest tööst lähemalt. Kontakt: 56 675 675 Martin
Kinnisvarapartner OÜ Tallinn, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€880 kuus
Ootame kandideerima motiveeritud, mängulist ja särasilmset kasvatajat  1,0 koormusega ametikoha täitmiseks (4 tööpäeva nädalas). Pakume kodust töökeskkonda eramajas ilusa ja värskelt haljastatud aiaga, toredaid töökaaslaseid ja särasilmseid lapsi, kes teevad päevad lõbusaks. Kasvataja tööülesanne on lapse igapäevaste tegemiste ja arengu toetamine läbi mängu, tantsu, loovtegevuste ja iseteeninduslike oskuste õpetamise. Kui tunned, et väärtustad arengut toetavat koostööd, oled avatud, loov, rõõmsameelne ja huvitud väikeste 1,5-3aastaste laste päevade huvitavaks tegemisest, siis võta meiega ühendust: info@triibuliine.ee . Vastame meeleldi Teie küsimustele: Käthy Laar, tel +372 53422104, info@triibuliine.ee Signe Laar, tel +372 5049366, info@triibuliine.ee
Triibuliine OÜ Viirpuu tee 24, Vanamõisa, Saue vald, Harju County, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€13.00 - €17.00 tunnis
Erinevad ehitustööd Helsinki piirkonnas: - plaatimistööd - vannitoad - puusepatööd - laekarkass ja punnlaua paigaldus - porandakatete paigaldus (laminaat ja parkett) - akende ja uste paigaldus   Otsime oskustöölisi ja palk vastavalt Soomes kehtestatud ehitustööliste lepingule. Vajalik varasem töökogemus eelnimetatud aladel.  Soome keele oskus tuleb kasuks. Soome maksunumber ja maksukaart nõutav. Soome ehitusobjektide ehituskultuuri tundmine vajalik. Palk iga teine nädal. Elamisega saame aidata. Oled oskaja ja sõnapidaja mees, siis töökoht pikaajaline. Suuremahulised objektid ja aastaringne töö.      
Finrak OÜ Finland Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
Otsime eraõpetajat, kes soovib lisaraha teenida. Registreeri ennast   Taskus.ee   lehel. Tee pakkumisi   postitatud töödele ja teeni lisaraha oma oskustega. Taskus.ee
TaskUs Tallinn, Estonia Osalise ajaga - Part Time A BIT OF WORK (lühike tööots 1tunnist-7 päevani)
21 Jan, 2020
Otsime raamatupidajat, kes soovib lisaraha teenida. Registreeri ennast   Taskus.ee   lehel. Tee pakkumisi   postitatud töödele ja teeni lisaraha oma oskustega. Taskus.ee
TaskUs Tallinn, Estonia Osalise ajaga - Part Time A BIT OF WORK (lühike tööots 1tunnist-7 päevani)
21 Jan, 2020
Otsime keeletoimetajat / copywriterit, kes soovib lisaraha teenida. Registreeri ennast   Taskus.ee   lehel. Tee pakkumisi postitatud töödele ja teeni lisaraha oma oskustega. Taskus.ee
TaskUs Tallinn Osalise ajaga - Part Time A BIT OF WORK (lühike tööots 1tunnist-7 päevani)
21 Jan, 2020
€1,500 - €2,100 kuus
Tööd saab: RATASEKSKAVAATORI JUHT Ratasekskavaator töötab raudtee peal.  Eelnev sarnase töö kogemus tuleb kasuks. Töö sisuks on: raudtee hooldus- ja remonditööd. objektid asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Soomes. Tööandja pakub: Majutus tööandja poolt. Koolitus tööandja poolt.  Töötasu kätte ehk peale makse (neto) 1200-1600 € Kontakt: Jaan Sonberg, jaan@polarwer.ee,   +372 5348 4966 Kandideerida saab läbi Kandideeri.ee või kontakteeru otse tööandjaga.
POLARWERK OÜ Tapa, Lääne-Viru County, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€1,500 - €2,100 kuus
Tööd saab: RATASEKSKAVAATORI JUHT Ratasekskavaator töötab raudtee peal.  Eelnev sarnase töö kogemus tuleb kasuks. Töö sisuks on: raudtee hooldus- ja remonditööd. objektid asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Soomes. Tööandja pakub: Majutus tööandja poolt. Koolitus tööandja poolt.  Töötasu kätte ehk peale makse (neto) 1200-1600 € Kontakt: Jaan Sonberg, jaan@polarwer.ee,   +372 5348 4966 Kandideerida saab läbi Kandideeri.ee või kontakteeru otse tööandjaga.
POLARWERK OÜ Rakvere, Lääne-Viru County, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€1,500 - €2,100 kuus
Tööd saab: RATASEKSKAVAATORI JUHT Ratasekskavaator töötab raudtee peal.  Eelnev sarnase töö kogemus tuleb kasuks. Töö sisuks on: raudtee hooldus- ja remonditööd. objektid asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Soomes. Tööandja pakub: Majutus tööandja poolt. Koolitus tööandja poolt.  Töötasu kätte ehk peale makse (neto) 1200-1600 € Kontakt: Jaan Sonberg, jaan@polarwer.ee,   +372 5348 4966 Kandideerida saab läbi Kandideeri.ee või kontakteeru otse tööandjaga.
POLARWERK OÜ Paide, Järva County, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€1,500 - €2,100 kuus
Tööd saab: RATASEKSKAVAATORI JUHT Ratasekskavaator töötab raudtee peal.  Eelnev sarnase töö kogemus tuleb kasuks. Töö sisuks on: raudtee hooldus- ja remonditööd. objektid asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Soomes. Tööandja pakub: Majutus tööandja poolt. Koolitus tööandja poolt.  Töötasu kätte ehk peale makse (neto) 1200-1600 € Kontakt: Jaan Sonberg, jaan@polarwer.ee,   +372 5348 4966 Kandideerida saab läbi Kandideeri.ee või kontakteeru otse tööandjaga.
POLARWERK OÜ Narva, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€1,500 - €2,100 kuus
Tööd saab: RATASEKSKAVAATORI JUHT Ratasekskavaator töötab raudtee peal.  Eelnev sarnase töö kogemus tuleb kasuks. Töö sisuks on: raudtee hooldus- ja remonditööd. objektid asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Soomes. Tööandja pakub: Majutus tööandja poolt. Koolitus tööandja poolt.  Töötasu kätte ehk peale makse (neto) 1200-1600 € Kontakt: Jaan Sonberg, jaan@polarwer.ee,   +372 5348 4966 Kandideerida saab läbi Kandideeri.ee või kontakteeru otse tööandjaga.
POLARWERK OÜ Tartu, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€1,500 - €2,100 kuus
Tööd saab: RATASEKSKAVAATORI JUHT Ratasekskavaator töötab raudtee peal.  Eelnev sarnase töö kogemus tuleb kasuks. Töö sisuks on: raudtee hooldus- ja remonditööd. objektid asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Soomes. Tööandja pakub: Majutus tööandja poolt. Koolitus tööandja poolt.  Töötasu kätte ehk peale makse (neto) 1200-1600 € Kontakt: Jaan Sonberg, jaan@polarwer.ee,   +372 5348 4966 Kandideerida saab läbi Kandideeri.ee või kontakteeru otse tööandjaga.
POLARWERK OÜ Põlva, Põlva County, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€1,500 - €2,100 kuus
Tööd saab: RATASEKSKAVAATORI JUHT Ratasekskavaator töötab raudtee peal.  Eelnev sarnase töö kogemus tuleb kasuks. Töö sisuks on: raudtee hooldus- ja remonditööd. objektid asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Soomes. Tööandja pakub: Majutus tööandja poolt. Koolitus tööandja poolt.  Töötasu kätte ehk peale makse (neto) 1200-1600 € Kontakt: Jaan Sonberg, jaan@polarwer.ee,   +372 5348 4966 Kandideerida saab läbi Kandideeri.ee või kontakteeru otse tööandjaga.
POLARWERK OÜ Valga, Valga County, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€1,500 - €2,100 kuus
Tööd saab: RATASEKSKAVAATORI JUHT Ratasekskavaator töötab raudtee peal.  Eelnev sarnase töö kogemus tuleb kasuks. Töö sisuks on: raudtee hooldus- ja remonditööd. objektid asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Soomes. Tööandja pakub: Majutus tööandja poolt. Koolitus tööandja poolt.  Töötasu kätte ehk peale makse (neto) 1200-1600 € Kontakt: Jaan Sonberg, jaan@polarwer.ee,   +372 5348 4966 Kandideerida saab läbi Kandideeri.ee või kontakteeru otse tööandjaga.
POLARWERK OÜ Võru, Võru County, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€780 - €880 kuus
Kas asi on maitses? - tule toote-teenindajaks!    
Kaubamaja AS Gonsiori 2, Tallinn, Estonia Täisajaga või osalise ajaga - Full Time or Part Time
21 Jan, 2020
€1,500 - €2,100 kuus
Tööd saab: RATASEKSKAVAATORI JUHT Ratasekskavaator töötab raudtee peal.  Eelnev sarnase töö kogemus tuleb kasuks. Töö sisuks on: raudtee hooldus- ja remonditööd. objektid asuvad Eestis, Lätis, Leedus, Soomes. Tööandja pakub: Majutus tööandja poolt. Koolitus tööandja poolt.  Töötasu kätte ehk peale makse (neto) 1200-1600 € Kontakt: Jaan Sonberg, jaan@polarwer.ee,   +372 5348 4966 Kandideerida saab läbi Kandideeri.ee või kontakteeru otse tööandjaga.
POLARWERK OÜ Kauksi, Põlva County, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
Tööpakkumine: Müügijuht ( Rootsi keele oskusega ) - aknad, uksed, klaassüsteemid. Müügi korraldamine ja juhtimine klientidega. Suhtlemine olemasolevate klientidega telefoni ja e-posti teel. NB! Töötada on võimalik kas Tallinna või Tartu kontoris. Märksõnad: müük, müügijuht, müügi planeerimine, rootsi keel, müügisekretär, müügitöö, akende müügijuht, uste müügijuht, klaassüsteemide müügijuht, rootsi, rootsi keele oskus, rootsi keel, müügijuhtimine
Lümico OÜ Tallinn, Estonia Täisajaga või osalise ajaga - Full Time or Part Time
21 Jan, 2020
Tööpakkumine: Müügijuht ( Rootsi keele oskusega ) - aknad, uksed, klaassüsteemid. Müügi korraldamine ja juhtimine klientidega. Suhtlemine olemasolevate klientidega telefoni ja e-posti teel. NB! Töötada on võimalik kas Tallinna või Tartu kontoris. Märksõnad: müük, müügijuht, müügi planeerimine, rootsi keel, müügisekretär, müügitöö, akende müügijuht, uste müügijuht, klaassüsteemide müügijuht, rootsi, rootsi keele oskus, rootsi keel, müügijuhtimine
Lümico OÜ Tartu, Estonia Täisajaga või osalise ajaga - Full Time or Part Time
21 Jan, 2020
€7.00 - €10.00 tunnis
Isolatsioonitööd, torude ja ventilatsiooni isoleerimine.
Anastar OÜ Lembitu 12, Tallinn, Estonia Täisajaga või osalise ajaga - Full Time or Part Time
21 Jan, 2020
AUTOJUHT CE CE kat rahvusvaheliste vedude autojuht S&T Kivitrans OÜ pakub tööd CE kategooria autojuhile.  Praegune pakkumine hõlmab poolhaagise vedu Eesti-Skandinaavia-Eesti. Konkreetset tööd teostame Itella Logistics OÜ alltöövõtu korras. Ringid algavad ja lõpevad terminalis (Harjumaa, Jüri) ning kulgevad vastavalt vajadusele Rootsi, Soome, Taani, Norra (Oslo piirkond) S&T Kivitrans OÜ teeb alltöövõttu Eesti suurematele logistikafirmadele nagu DSV Transport, Schenker AS, Arco Transport ja Itella Logistics.  Masinapargis on hetkel kõik Scaniad, autod on korralikult hooldatud ning uuenevad pidevalt.  Soovi korral võid ka helistada 5064486 - Toomas
S&T Kivitrans OÜ Tallinn, Estonia Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€2,000 - €4,000 kuus
Seoses uue lepinguga otsitakse bussijuhte Helsingisse. Teeni kuni 4000€ kuus. Saime mitmeid  lepinguid järgnevateks aastateks ning oleme suurenenud mitme auto võrra. Aprillist saime juurde Helsinkin Matkapalvelu (HMP) 3 lepingut ja KELA sõitudele 2 autot. Juulist saime juurde HUS (Helsinki- Uudenmaan Sairalat) lepingud. Augustist alustasid tööd kaks lisaautot koolisõitudes ja oktoobrist saime veel kolm HMP lepingut. Detsembri alguses sain veel ühe KELA lepingu. Heale töölisele oleks veel üks vaba töökoht olemas. Helsinkin Matkapalvelu on Soome Sotsiaalameti poolt tellitud vanade ja puuetega inimeste tellimusvedu. Tellimused tulevad autos olevasse telefoni, võtate inimese peale ja viite sihtkohta. Tellimuses on kirjas kõik sõiduks vajalikud andmed- mõlemad aadressid ja kliendi telefoni numbrid. Vahel ka mingi eriline informatsioon. Kliente on noori ja vanu, üksi ja mitmekesi, kõndivaid ja ratastoolis. Tegemist lihtsalt transpordiga, pole vaja ei meditsiini, ega sotsiaalala haridust. HMP sõitudele on tööd veel ühele autojuhile. Kolm nädalat intensiivset tööd ja siis umbes nädal vaba. Võib ka pidevalt tööl olla, ilma Eestis käimisteta.  KELA sõidud on inimeste transport kodust tervishoiuasutusse ja tagasi. Enamuse rahast maksab KELA. HUS on tervishoiuasutusteväline transport. Inimene ise ei maksa sõidust midagi. Mõlemate puhul kogu teave tuleb telefoni, tööd on palju.  Enne tööd on mõnepäevane tasuta koolitus. Tööle on võimalik pääseda ka nii, et teete Soome taksojuhi load. Kui olete sooritanud TRAFi eksami, maksan teile eksamirahad kinni. Osad autodest on registreeritud sõiduautodena, osad bussina. Kui teil on taksojuhi load, pakun stabiilset tööd ja normaalset palka. Tellimusi on piisavalt, et mitte taksopeatuses järjekorras seista. Kandidaadilt ootame: digikaart ametikoolitust soome keele oskust suhtlustasandil (A2 tasemel) vähemalt D1 juhilubasid oskust navigaatorit kasutada Probleeme on olnud, et mõned arvavad, et ametikoolitus ja bussijuhi koolitus on sama. "Ametikoolitus" on bussijuhi iga 5 aasta järel toimuv täiendkoolitus.
Vähiliike oy Helsinki, Finland Täisajaga - Full Time
21 Jan, 2020
€5.00 - €5.50 tunnis
Töö kirjeldus Hotell Palace - Eesti parim hotell möödunud neljal aastal* (*TripAdvisori andmetel) Otsime enda sekka head kolleegi, kes aitaks meil oma külalistele ja kolleegidele head tööatmosfääri luua ja hoida. Oled ööinimene? Sulle meeldib hoida ümbritsev keskkond puhtana? Saad positiivse laengu, kui oled oma kätega midagi korda teinud? Kui jah, siis hotell Palace,  üks väärikaima ajalooga Tallinna hotelle aastast 1937, ootab Sind oma meeskonda! Tule ja löö kaasa meie igapäevategemistes! Oma uuelt kolleegilt ootame eelkõige  et ta oleks töökas, sõbralik , motiveeritud ja puhtust armastav inimene.  Kasuks tuleb eelnev töökogemus (aga vajalik väljaõpe vajadusel ka kohapeal) ja eesti keele oskus suhtlustasandil.  Omalt poolt pakume: Tööaeg: 22:00 - 06:00, töö graafiku alusel, 3 ööd tööl ja kolm ööd vaba ( liikuva graafiku alusel)  - kindlat ja püsivat tööd edukas Eesti ettevõttes - meeldivat kollektiivi - koolitusvõimalusi - erinevaid ettevõttesiseseid soodustusi, ühisüritusi
TallinnHotels OÜ Tallinn, Estonia Täisajaga või osalise ajaga - Full Time or Part Time
21 Jan, 2020
€13.00 - €17.00 tunnis
Müratõkke ja loomavõrk aedade paigaldamine Soome kiirteedele, sildadele, raudteedele jne. Vajalik hea füüsiline vorm ja töötahe. Aastaringe välitöö - suhkrust poisse/mehi ei otsi. Objektid asuvad erinevates Soome piirkondades. Üldine graafik on 3 nädalat tööl ja 1 nädal kodus. Nõutav Soome ja Vene keele oskus. Vajalik on Soome tööturvallisus- ja teetööturvallisus T1 kaart. - Soome keele oskus vajalik. Töömaal pead ise hakkama saama. Seda rohkem oskad seda parem. - Soome dokumendid peavad korras olemas. Veronumber, Soome isikukood. - Oled tuttav Soome ehituskultuuriga ja tükitöös näed võimalust teenida. - Palk iga 2 nädala tagant - Tööauto, tööriided, kvaliteetsed tööriistad jne - Aitame elamisega. - Kasuks tuleb Soome ja Inglise keele oskus. - Tunnipalk 13-17 EUR/h (vastavalt oskustele ja kogemusele) - Aedade paigaldamise õpe ettevõtte poolt. - Erinevad objektid Lõuna Soomes. Tööde teostamise oksust tõestavad teod, mitte sõnad. Oskad töötada meeskonnas. Töögraafik paindlik.  
Finrak OÜ Finland
21 Jan, 2020
Tööülesanded: Sõidukite hooldus ja remont (veermiku ja pidurisüsteemi remont, mootori remont, reglementeeritud tehnohooldus) Tehniliste probleemide tuvastamine ning lahenduste kommunikeerimine kliendile Vajadusel erinevate jooksvate ülesannete täitmine üldiste tööprotsesside sujuvuse tagamiseks   Eeldused kandidaadile: Varasem töökogemus remondi ja hooldustööde teostamisel või erialane haridus Autode üldehituse tundmine või siiras huvi autoremondi vastu – Sulle meeldib tehnika ja autod! Iseseisev mõtlemisvõime ning leidlikus probleemide lahendamisel B-kategooria juhilubade olemasolu Hea eesti keele oskus Inglise keelest arusaamine tehniline kirjandusega töötamiseks Iseloomult oled korrektne ja kohusetundlik   Omalt poolt pakume: Täis või osalise ajaga stabiilset tööd kaasaegses töökeskkonnas Motiveerivat ja töötulemustest sõltuvat töötasu Juhendamist ja tööalaseid  koolitusi Professionaalset ning toetavat meeskonda Häid töövahendeid Toetame sportimisvõimalusi ja pakume muid ettevõttepoolseid soodustusi   Tule meile tööle! Saada oma CV märksõnaga „Automehaanik“ e-posti aadressile:  tradilo@tradilo.ee   või kandideeri.ee portaali kaudu. Lisainfo telefonil: 509 3339 Tradilo OÜ on usaldusväärne partner autoomanikele. Tegutseme Haapsalus juba pea veerand sajandit ning oleme sõidukite täisteenust pakkuv ettevõte. Oleme KIA, Renault ja Dacia ametlik esindus Läänemaal. www.tradilo.ee  
OÜ Tradilo Haapsalu, Lääne County, Estonia Täisajaga või osalise ajaga - Full Time or Part Time
21 Jan, 2020
A client of WorkingDay Latvia offers affordable secured car loans in a quick and easy way. Headquartered in Riga, Latvia, the company operates in more than 15 countries through its own branch network, over 1 500 partner locations and a strong online presence. Company currently operates in the Baltics, Eastern Europe, the Balkans, the Caucasus, Central Asia, and Africa. The mission for QA Engineer is: To test, report and document technical issues on newly developed functionalities. QA ENGINEER You will have chance to: • Understand business model and Information System functionality, including technical details • Full system functionality is covered by manual and automated test scenarios • No mission critical issues after new functionality released • Create and review test documentation including checklists and test cases • Define and document comprehensive and well-structured test plan for the new features Requirements • 2+ years proven experience as QA Engineer • Practical experience with automation testing • Understanding of software development processes, stages, concepts and methodologies of Quality Assurance • Experience with project management tools like JIRA • Knowledge or previous experience with finance products and related processes will be considered as advantage • Strong analytical and problem-solving skills • Attention to detail and strong communication and organization skills • Taking ownership, being responsible and result oriented • Open minded, brave to challenge & be challenged • Good level of business English Benefits • Gross monthly salary 2000 – 2400 EUR depending on previous experience and skills • Professional team – be with the best of the best • No bureaucracy – implement your ideas next day • Global – growth ambition limited by globe • Health insurance from day 1, Paid parking To apply, please send your CV in section Pieteikties! You can obtain additional information by contacting Baiba Ozoliņa: Phone: +371 29592278 E-mail: baiba.ozolina@workingday.lv WorkingDay Latvia Terbatas street 53-10 Riga, LV-1011 Reg. No. 40003793545 WorkingDay Latvia klients piedāvā ātri un ērti noformējamus, cenas ziņā pieejamus, nodrošinātus auto kredītus. Uzņēmuma galvenais birojs atrodas Rīgā, Latvijā, un tas darbojas vairāk nekā 15 valstīs, izmantojot filiāļu tīklu, kā arī vairāk nekā 1500 partneru atrašanās vietas un spēcīgu tiešsaistes klātbūtni. Uzņēmums šobrīd darbojas Baltijā, Austrumeiropā, Balkānos, Kaukāzā, Vidusāzijā un Āfrikā. QA inženiera/-es galvenais uzdevums: pārbaudīt, dokumentēt un ziņot par jaunizveidoto funkciju tehniskajiem jautājumiem. QA INŽENIERIS/-E Tev būs iespēja: • izprast biznesa modeli un informācijas sistēmas funkcionalitāti, tostarp tehniskās detaļas; • ietvert pilnīgu sistēmas funkcionalitāti manuālos un automatizētos testa scenārijos; • nodrošināt, ka pēc jaunas funkcionalitātes izlaišanas nav uzdevumam būtisku problēmu; • izveidot un pārskatīt testa dokumentāciju, ieskaitot kontrolsarakstus un testpiemērus; • definēt un dokumentēt visaptverošu un labi strukturētu jauno funkciju pārbaudes plānu. Prasības: • 2+ gadu pieredze kvalitātes inženiera amatā; • praktiska pieredze automatizācijas testēšanā; • izpratne par programmatūras izstrādes procesiem, kvalitātes nodrošināšanas posmiem, koncepcijām un metodoloģiju; • pieredze darbā ar projektu vadības rīkiem, piemēram, JIRA; • zināšanas vai iepriekšēja pieredze darbā ar finanšu produktiem un ar tiem saistītajiem procesiem tiks uzskatīta par priekšrocību; • spēcīgas analītiskās un problēmu risināšanas prasmes; • precizitāte, spēcīgas komunikācijas un organizācijas iemaņas; • augsta atbildības sajūta un uz rezultātu orientēta personība; • atvērtība jaunām idejām, drosme izaicināt un pieņemt izaicinājumus; • labas biznesa angļu valodas zināšanas. Ieguvumi: • bruto mēnešalgu 2000 – 2400 EUR, atkarībā no iepriekšējās pieredzes un iemaņām; • profesionālu darba vidi, kurā jums būs iespēja efektīvi izmantot savas zināšanas un prasmes; • nekādas birokrātijas – īstenojiet savas idejas jau nākamajā dienā; • globāls uzņēmums – globālas izaugsmes ambīcijas; • veselības apdrošināšana jau no pirmās dienas, apmaksāta autostāvvieta. Lai pieteiktos, CV lūdzam sūtīt sadaļā Pieteikties! Papildu informāciju varat iegūt, sazinoties ar Baibu Ozoliņu: Tālrunis: +371 29592278 E-pasts: baiba.ozolina@workingday.lv WorkingDay Latvia Tērbatas iela 53-10 Rīga, LV-1011 Reģ. nr. 40003793545
WorkingDay Latvia Latvia
21 Jan, 2020
A client of Workingday Latvia - Sapiens International Corporation (NASDAQ and TASE: SPNS) is a leading global provider of software solutions for the insurance and finance industries. With a 30-year track record of delivering to more than 400 organizations, Sapiens’ team operates in North America, the United Kingdom, EMEA and Asia Pacific. Sapiens Software Solutions (Latvia) based in Riga joined Sapiens’ Digital Division, which focuses on digital and business intelligence (BI) services and solutions, including portal and digital distribution offerings to customers worldwide. Company is planning new project and therefore looking for: FULL STACK DEVELOPER (MID and SENIOR) Requirements: • Great team player, innovator at heart with an excellent interpersonal skill who is passionate about technology, have a strong interest in the latest technologies • At least 6 month experience in Node.JS and React.JS • At least 2 years experience with JavaScript • Fluent English, excellent communication skills • Ability to work in an Agile development environment It will be advantage: • Public cloud (Amazon, Azure, Google) • Familiarity with Git, Bitbucket, Jenkins • Knowledge about Microservice Architecture, Cloud Computing and Containers (Docker) • Knowledge of Test Automation Frameworks We offer: • Career growth and opportunities for development • Salary range EUR 2700 – 4000 gross depending on skills • Benefits package (free meals, insurance, sports, conferences, events etc.) • Opportunity to go on business trips once in a while • Dynamic work with high-level professionals • Creative and friendly team • Excellent working conditions in one of the coolest offices in Riga To apply, please send your CV in English in section Pieteikties! You can obtain additional information by contacting Anna Ševčenkova: Phone: +371 26345204 E-mail: anna.sevcenkova@workingday.lv WorkingDay Latvia Terbatas street 53-10 Riga, LV-1011 Reg. No. 40003793545 WorkingDay Latvia klients „Sapiens International Corporation” (NASDAQ un TASE: SPNS) ir vadošais pasaules mēroga programmatūras risinājumu sniedzējs apdrošināšanas un finanšu nozarēs. Uzņēmumam ir 30 gadu pieredze, un tas sadarbojas ar 400 organizācijām. “Sapiens” ir pārstāvniecības Ziemeļamerikas, Apvienotās Karalistes, Eiropas, Tuvo Austrumu, Āfrikas, Āzijas un Klusā okeāna reģionos. „Sapiens Software Solutions” (Latvija) ar biroju Rīgā pievienojās „Sapiens” digitālajai nodaļai, kas koncentrējas uz digitālā intelekta un biznesa informācijas (BI) pakalpojumiem un risinājumiem, tostarp piedāvājot klientiem visā pasaulē portālu un digitālās izplatīšanas izstrādes pakalpojumus. Saistībā ar jauna projekta ieviešanu, Sapiens aicina pievienoties savai komandai: FULL STACK PROGRAMMĒTĀJU (MID and SENIOR) Prasības: • lielisks komandas spēlētājs/-a, sirdī novators/-e ar lielisku komunikāciju prasmi, interesējas par tehnoloģijām, ir ļoti ieinteresēts/-a jaunākajās tehnoloģijās; • vismaz 6 mēnešu pieredze Node.JS un React.JS; • vismaz 2 gadu pieredze ar JavaScript; • ļoti labas angļu valodas zināšanas, lieliskas komunikācijas prasmes; • vēlme strādāt pēc Agile metodoloģijas. Par priekšrocību tiks uzskatīts: • pieredze ar mākoņtehnoloģijām (Amazon, Azure, Google); • zināšanas par Git, Bitbucket, Jenkins; • izpratne par Microservice Architecture, Cloud Computing and Containers (Docker); • izpratne par testēšanas automatizācijas satvariem. Uzņēmums piedāvā: • profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas; • atalgojums no EUR 2700 – 4000 bruto atbilstoši prasmēm un pieredzei; • labumu sistēmu (apmaksātas ēdienreizes, apdrošināšana, sports, konferences, pasākumi, utt); • iespēju doties komandējumos; • dinamisku darbu ar augsta līmeņa profesionāļiem; • radošu un draudzīgu komandu; • lieliskus darba apstākļus vienā no Rīgas stilīgākajiem birojiem. Lai pieteiktos, lūdzu, sūtiet savu CV angļu valodā sadaļās Pieteikties! Papildu informāciju var iegūt, sazinoties ar Annu Ševčenkovu: Tālr .: +371 26345204 E-pasts: anna.sevcenkova@workingday.lv WorkingDay Latvia Tērbatas iela 53-10 Rīga, LV-1011 Reģ. nr. 40003793545
WorkingDay Latvia Latvia
21 Jan, 2020
Requisition ID 11998 Position Type Student/ Intern Recruiter #LI-PCA1 Posting Type LI Posting Type [[CareerBuilder]] How often can you find a multi-billion-dollar company that offers you flexibility to change in your career as your interests change? You just did.  Kerry's unique culture and commitment to change in the food, beverage, and pharma industries offers support and opportunities as your interests and need to explore grow. If fast-paced, entrepreneurial, and global opportunities appeal to you, then introduce yourself! About Kerry A career with Kerry Taste & Nutrition offers you an opportunity to shape how people across the globe view food and beverage while providing you opportunities to explore and grow as your interests do. With our commitment to a sustainable future, a career with Kerry is something you can feel good about. About the role Buscamos  estudiantes  que estén cursando los últimos 3 semestres de Gestión Empresarial, Administración de Empresas, Psicología, Psicología Industrial o afín. Horario laboral: De Lunes a Viernes de 8:00 a 2:00pm Ofrecemos Apoyo económico atractivo Comedor gratuito en la empresa Oportunidades de desarrollo profesional Key responsibilities Apoyo general a los programas de Bienestar en el trabajo, Balance de Vida y Trabajo, Employer Branding   Qualifications and skills Ser estudiante de los últimos 3 semestres de Psicología, Administración de Empresas, o afín. Disponibilidad para laborar de 8:00 a 2:00pm de lunes a viernes Competencias como: Alto nivel de organización,excelentes habilidades de comunicación, enfoque a resultados. Buen manejo de Office (Word, Excel, Power point)
Big House Group Ltd. Naas, Co. Kildare, Ireland
21 Jan, 2020
About Kerry A career with Kerry Taste & Nutrition offers you an opportunity to shape how people across the globe view food and beverage while providing you opportunities to explore and grow as your interests do. With our commitment to a sustainable future, a career with Kerry is something you can feel good about. Key responsibilities Responsible for enhancing and driving the strategy for the Alcoholic Beverages, Refreshing Beverages Technology, Nutritional Beverages, Tea & Coffee Beverages, Dairy Beverages and Technology Beverage Systems end use markets across the Europe & Russia region. Responsible for driving profitable growth within these end use markets Responsible to ensure product portfolio is aligned to the end use market needs Managing the overall technology portfolio and collections in terms of margin, complexity, rationalization, promotion and evaluation of performance in EUMs In partnership with Technology Marketing, communicate the portfolio benefit to EUM teams and customers Overall leadership responsibility of a multifunctional team (RD&A, business development, marketing and commercial finance) Work with Supply Chain & Operations to ensure a seamless service provision for Kerry’s Customers Co-ownership with the Commercial teams of market activation plan On-Going development & management of the technology to meet EUM & customer needs. Drive application expertise within the EUM team in conjunction with the RDA VP Directing the innovation requirements in line with the market needs Manage customer opportunities that are related to the SEUM or EUM markets Acts as a global link to other regional EUM teams Qualifications and skills The ideal candidate will leverage a verifiable success track record to drive both top and bottom-line growth. Success in the developing and executing a strategy across a multi technology business is highly preferred for consideration. Experience developing breakthrough strategies and commercializing upon innovation is essential for success.  Bachelor’s degree required; Masters or PhD preferred Experience in research & development across a multi technology business preferred Strong project management skills & a proven ability to lead multi-functional teams Strategic thinker and results driven Ability to work closely with marketing and other R&D teams Strong communication skills and ability to easily build rapport Strong people manager with track record in developing future talent. Will embrace our mission and values.
Big House Group Ltd. Naas, Co. Kildare, Ireland
21 Jan, 2020
Requisition ID 11882   Position Type FT Permanent   Recruiter #LI-OO1  Posting Type LI  Leading to better encompasses all we do at Kerry, it's how we've become the worlds leading taste and nutrition company. Whether it's building and manufacturing sustainable solutions for food, beverage or pharmaceutical consumers, our commitment to lead the world to better nutrition drives us forward. With 25,000+ colleagues across the globe and 15,000+ Kerry products, your opportunities are limitless. About Kerry   Kerry Business Services (KBS) ensures that the business financial processes are efficient and consistent through handling incoming and outgoing invoices for the sites. The teams work with site colleagues and vendors and consists of Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger, HR Operations and Payroll.   The KBS teams based in our Global Technology and Innovation Centre in Naas, Co. Kildare manage general ledger and Consolidation activities for all of Europe. It is an expanding and evolving team which encourages continuous improvement and people development. The team is responsible for completing an efficient and compliant end to end RTR cycle for all stakeholders within Europe. About the role   You will be an integral part of the EMEA Financial Control team in Ireland, producing key financial information for the business in an accurate and timely manner.   Manage the preparation of the monthly management accounts (Hyperion system), including analysis of accounts, journal postings, balance sheet reconciliations and other month end processing. Support management and the team in management BPC role out project Drive the improvement of processes and practices across each company Review of detailed monthly P&L and Balance sheet reconciliations and bring improvements to process where possible Liaise with key stakeholders to ensure timely and accurate reporting Manage the expectations of a large team Manage interim and year end audit, including preparation of year end audit file, liaising with audit team and preparation of year end group reporting Assist all company stakeholders with any technical queries which may arise. Assist in the reporting of Projections/Budgets. Your Profile:   Fully Qualified Accountant with experience in Industry GL experience required Strong technical accounting skills with high level of attention to detail Experience of managing a Team Ability to manage multiple stakeholder expectations at one time Capable of demonstrating leadership skills in previous roles Previous knowledge transfer / migration experience is an advantage Ability to take ownership of ones work and priortise workload Strong analytical skills- ability to proactively identify and resolve issues Ability to work under pressure to ensure deadlines are met Good communication skills Advanced Excel skills Knowledge of SAP and/or Hyperion preferable.     Your Skills:   Assemble, gather and disseminate data from various sources and formulate into reports and analytics which will provide comfort over reporting and aid financial figures being continually available for use by the business Ability to add value by proactively identifying potential opportunities or issues and assist in the implementation of both process and performance improvement. Ability to take new processes and flows, identify key elements and develop and implement plans for managing and controlling.   Please note: we are unable to provide a work permit.
Big House Group Ltd. Naas, Co. Kildare, Ireland
21 Jan, 2020
About Kerry A career with Kerry Taste & Nutrition offers you an opportunity to shape how people across the globe view food and beverage while providing you opportunities to explore and grow as your interests do. With our commitment to a sustainable future, a career with Kerry is something you can feel good about. About the role Key responsibilities Apuração dos impostos: ICMS, ICMS ST, DIFAL e demais cálculos relacionados a estes; Entrega das obrigações SPED ICMS/IPI, DAPI e VAF/DAMEF; Suporte a clientes internos a Customer Care, faturamento, comercial, logísitica, dentre outros; Acompanhamento de legislação. Qualifications and skills Graduação completa em Administração, Ciências Contabéis ou áreas correlatas.  Excel avançado Diferenciais: SAP Conhecimento legislação MG Experiência em Indústria de Alimentos Inglês
Big House Group Ltd. Naas, Co. Kildare, Ireland
21 Jan, 2020
Requisition ID 11863   Position Type FT Permanent   Recruiter #LI-OO1  Posting Type LI  Leading to better encompasses all we do at Kerry, it's how we've become the worlds leading taste and nutrition company. Whether it's building and manufacturing sustainable solutions for food, beverage or pharmaceutical consumers, our commitment to lead the world to better nutrition drives us forward. With 25,000+ colleagues across the globe and 15,000+ Kerry products, your opportunities are limitless. About Kerry   Kerry Business Services (KBS) ensures that the business financial processes are efficient and consistent through handling incoming and outgoing invoices for the sites. The teams work with site colleagues and vendors and consists of Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger, HR Operations and Payroll.   The KBS teams based in our Global Technology and Innovation Centre in Naas, Co. Kildare manage general ledger and Consolidation activities for all of Europe. It is an expanding and evolving team which encourages continuous improvement and people development. The team is responsible for completing an efficient and compliant end to end RTR cycle for all stakeholders within Europe. About the role   Responsible for leading the Consolidation team, and duties will include but are not limited to the following:   • Overall responsibility for month end management accounting process in Europe; including File Reviews, timeline coordination and communication, group submission, dealing with group queries, and liaising with various finance departments and technologies • Responsible for ensuring the timely preparation and circulation of necessary Hyperion reports for key stakeholders • Responsible for ensuring accuracy in all reports and numbers provided by the Consolidation Team • Responsible for direct reports, ensuring adequate performance reviews are completed and performance related feedback and guidance is provided • Manage all aspects of the monthly Flash process, from preparation and review right through to submission • Responsible for consolidation of the BOP Bridge monthly . • Point of contact in Europe for all Hyperion related queries and issues, ensuring Hyperion upgrades are coordinated and completed as necessary • Responsible for all Consolidation models, reports, and fx analysis (e.g. monthly P&Ls, cost reports and pivots, ops reports, etc.) ensuring that they are updated to align to Hyperion, and that all data provided internally and to group is accurate and reliable. This includes production of reports at various exchange rates, and in various views as is required • Managing all aspects of the Hyperion budget and projection process, ensuring numbers in the system are aligned to submissions, and files are submitted to group on time • Responsible for the Year End group requirements; Management to Stat reconciliations, Stat Intercompanies, OPACT • Responsible for the annual Hyperion restate project • Communication of key month end deliverables and dates to stakeholders in a timely manner • Ensuring Consolidation Process notes are updated annually, or as necessary • Participation in central finance projects as required. Your Profile:   Qualified Accountant with minimum 3+ years PQE, particularly interested in Big 4 trained Experience working in Financial Control, or preferably Consolidation Ability to learn new systems quickly; Hyperion experience an advantage Highly ambitious, energetic and career focussed individual Strong record of achievement in career to date Excellent analytical skills, business partnering skills and commercial acumen Proven ability to work under pressure to ensure deadlines are met Relationship builder with excellent communications skills Ability to deal with Senior Management where necessary.
Big House Group Ltd. Naas, Co. Kildare, Ireland
21 Jan, 2020
Requisition ID 7709 Position Type FT Permanent Recruiter #LI-CO1 Posting Type LI   Kerry offers the industry’s largest portfolio of Taste & Nutrition Systems and Functional Ingredients & Actives, serving the Global Food, Beverage and Pharmaceutical industries. We work with the world’s top Retailers and Manufacturing companies to produce some of the best private-label products and tailored Food & Beverage solutions on the market. We also work with the leading Food Service chains helping to deliver appetising, relevant and innovative custom solutions, using our expertise in new product development, production and commercialisation.   Our Values:      Commitment | Teamwork | Excellence | Entrepreneurial | Value Creation About the Role Partnering with the Regional COO, the leaders of the "Middle Office" functions (Manufacturing, Engineering, QHSE, Supply Chain and Procurement functions), and with the Regional CFO, to support the delivery of Kerry Taste & Nutrition business growth enablement agenda.  Understanding how the business / commercial priorities align with operational / plant priorities and finding common ground and balance for Kerry APMEA (over 25 manufactruing sites across 13 countries in Asia Pacific, Middle East & Africa), and aligned globally.  Core accountabilities would include: Functional and leadership capability Organisational Design and effectiveness Leadership Coaching & team building across the Middle Office and Finance functions Organisational effectiveness and efficiency (simplify and de-complex) Employee end-to-end lifecycle management Talent Development & Management Driving a high-performance culture Engagement and Cultural alignment Key Measurements of Success Providing visible leadership to engage, challenge, coach and develop our people towards high performance Develop and deploy HR strategy and roadmap that aligns and supports the delivery of the overall business strategy, incorporating industry best practice including: workforce planning; leadership and functional capability; employee engagement; change management and end to end talent practices HR strategic advisor for the areas of responsibility.  Partner with functional leaders, providing coaching and support to enhance personal leadership style, people management capabilities and change management skills/planning.  Deploy appropriate HR solutions to increase the effectiveness and performance of senior leaders / teams Strategic proactive oversight and anticipation of employee relations issues; supporting HRDs and local teams to drive strategies to be proactive/ahead of ER issues, and to apply compliant/consistent approach to resolution at local level Define capability requirements of HR teams supporting middle office at site level.  Through the sub-regional HRDs, support the site HR teams to understand and deliver against the Middle Office HR requirements, and to have a consistent understanding of what are the optimal HR services, standards and practices for Middle Office HR.  Track the upskill of the HR function supporting the Middle Office and participate in the HR Talent assessments to ensure consistent and aligned approach across the region.  As a member of the HR Leadership team for the region, identify, manage (where required) and develop HR talent within the function for strong talent pipelining and succession plans Key Deliverables Inform business strategy and develop the right talent strategies for the business Lead and develop a culture of high-performance utilising appropriate performance management, reward and recognition programmes Work with the COEs and the sub-regional / territory HR Directors to deliver appropriate development interventions to deliver strong talent pipelines Work in partnership with the COEs to ensure resourcing strategies are aligned to Kerry APMEA Workforce plans Align strategy, structure, people, process and behaviours to optimise business, team and individual effectiveness Effectively articulate the business case for organisational change and pro-actively drive and deliver business change Create a compelling case for employee engagement. Develop the region-wide employee engagement strategy for Middle Office, and through the HRDs, agree appropriate local strategies to support the engagement agenda Qualifications & Skills Degree educated, HR, Business or MBA 15+ years experience Must demonstrate experience in Manufacturing / Operations environments Relevant HR qualification/accreditation, with track record of continuous professional development in an international and matrix environment. Sound Generalist HR experience with ability to translate talent and performance strategy into executable HR initiatives that drive a high-performance culture Is a credible HR leader, has a reputation for delivering excellence in HR and developing a high-performing HR function Industrial/Employee relations leadership experience Strong coaching expertise Experience of designing and implementing leadership development capability programs, linked to succession/workforce planning Commercial acumen, and proven ability to influence and lead business stakeholders Proven global and matrix management experience – FMCG industry ideal
Big House Group Ltd. Naas, Co. Kildare, Ireland
21 Jan, 2020
About Kerry Leading to better encompasses all we do at Kerry, it's how we've become the world’s leading taste and nutrition company. Whether it's building and manufacturing sustainable solutions for food, beverage or pharmaceutical consumers, our commitment to lead the world to better nutrition drives us forward. With 24,000+ colleagues across the globe and 15,000+ Kerry products, your opportunities are limitless. About the role An exciting new position has become available in the Kerry's Applied Health & Nutrition business - this role oversees Business Development in Northern Europe for our ProActive Health business. This position offers the unique opportunity to be at the forefront of Kerry's growing Functional Foods, Beverage and Nutritional supplements business. Key responsibilities Manage and grow the ProActive Health technologies via a robust Business Development push with our Kerry Taste & Nutrition “go to market” structure. This will entail working with the Kerry sales team throughout Northern Europe, with the responsibility for UK, Ireland, Germany, France and Scandinavia. Build a robust opportunity pipeline in both the nutritional supplements and functional foods end use markets for ProActive Health by: Leveraging Kerry’s “go to market” footprint in priority European End Use Markets (EUMs) including; Nutritional Beverage, Nutritional bar, Savoury Snacking and Dairy Build an awareness of Kerry’s emerging presence in the functional foods and nutritional supplements category by: Being a strong ambassador / educator internally within the Kerry organisation Externally: Developing strong customer alliances and promoting the presence of Kerry in  this category via participation at key industry events (e.g. tradeshows, seminars, conferences) Manage and grow the existing ProActive Health business in Europe by working with our appointed functional foods and nutritional supplement distributors: Keep abreast of industry trends in the functional foods / nutritional supplements category Qualifications and skills Strong ability to work via multiple internal stakeholders in the Kerry matrix structure. German Speaker (European language with Preference for German, additional languages a plus) Driven and highly motivated to get out in the field to unearth new growth opportunities Entrepreneurial spirit Strong execution skills, yet displaying the potential/ability to adopt a strategic approach Displays a passion for the functional food / nutritional supplements category and has a keen interest in the topics of nutrition and general wellness. Has a minimum of 3 to 5 years commercial experience – The ideal candidate will have strong insights into the European functional foods and nutritional supplements category, with excellent industry knowledge, has developed a strong network of contacts and is becoming recognised as an emerging talent Commercially driven with an aptitude to deliver business growth. High performer with a strong track record in delivering sales growth. Life Science / Business qualified, at Masters level or above will be an advantage. This position will require approximately 50% travel Willing to relocate to Northern Europe if needed – role will start initially at Kerry Global Technology & Innovation Centre in Naas, Ireland
Big House Group Ltd. Naas, Co. Kildare, Ireland
21 Jan, 2020
Requisition ID 11423 Position Type (US)Full Time Career Function  Supply Chain   Recruiter Posting Type LI Leading to better encompasses all we do at Kerry, it's how we've become the worlds leading taste and nutrition company. Whether it's building and manufacturing sustainable solutions for food, beverage or pharmaceutical consumers, our commitment to lead the world to better nutrition drives us forward. With 24,000+ colleagues across the globe and 15,000+ Kerry products, your opportunities are limitless. About Kerry A career with Kerry Taste & Nutrition offers you an opportunity to shape how people across the globe view food and beverage while providing you opportunities to explore and grow as your interests do. With our commitment to a sustainable future, a career with Kerry is something you can feel good about. Where You'll Work: At our Rome, GA facility we create dry blend products that delight our customers. We work hard, play hard, and give back to the community we work in through our Kerry employee engagement program. We are located an hour northwest of Atlanta. If you’re looking for a career with a team you can have some fun with, we might be the team for you. Our people care about their community, their team and the results we create every day What You'll Do: We're looking to add a Materials Manager to our Supply Chain team who will assist in the following: Monitor, forecast, plan and schedule multiple production lines Assist in the development and implementation of short- and long-range plans relating to production planning/scheduling activities Monitor Open Order report for order confirmation, changes and expected shipping dates Ensure accurate and timely raw material inventories by working closely with the purchasing and warehousing department Manage aged inventory to ensure inventory reduction and minimize loss The Materials Manager is extremely important to us.  We will rely on you to Interface with Sales, R&D, manufacturing and more to ensure that sales requirements are achieved.  As a team member you will monitor the following aspects that will need to be considered in preparing Production Schedule: sales forecasts, production costs & capacity, inventory costs, customer orders, inventory levels and historical run rates.  You'll have the opportunity to drive success by developing and implimenting processes to eliminate excessive inventories and improve efficiency through the schedule process. What You'll Need: To get the most of this role at Kerry you’ll need to come with knowledge as a Materials Manager with the ability to influence up, and we’d prefer if you had supply chain experience.   You’ll also meet these minimum requirements:   A Bachelor’s Degree is required.  Bachelor's degree (B. A. or B.S.) from an accredited college or university.  APICS certification is a plus but not required.  We prefer 3 to 5 year’s experience as a Materials Manager.  This location has a diverse workforce, and being bilingual in Spanish would be beneficial, but is not required.   Not a fit for the requirements but love what you see? We STILL want to hear from you, join our talent community to let us know you’re interested and stay up to date on other positions of interest.   Kerry is an equal opportunity employer. Employment decisions are made without regard to race, color, religion, national or ethnic origin, sex, sexual orientation, gender identity or expression, age disability, protected veteran status or other characteristics protected by law. Kerry will only employ those who are legally authorized to work in the United States for this opening. Any offer of employment is conditional upon the successful completion of a background investigation and drug screen. EEO is the Law poster can be found  here . Additional information can also be here  .                                                                                                         
Big House Group Ltd. Seattle, WA, USA