Visitor Counter Online
Mastodon Skip to main content

Blogi

Blogi Kategooriad

05/06/2023 toimub Kinnisvarakoolis koolitus " Kuidas tulla toime “raske” kliendiga? ". Psühholoog Anneli Salk annab koolitusel osalejale toimetulekuoskused, mida saab kasutada kui olukord muutub kliendisuhtluses konfliktseks. Koolitusele on oodatud: kõik, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt; kõik, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;...
Koolitus " Müügipsühholoogia ja ostustrateegiad " toimub Kinnisvarakoolis 26/01/2023. Psühholoog Anneli Salk annab koolitusel osalejatele oskused, kuidas muuta müügitehing edukaks teades müügipsühholoogia alustõdesid ja klientide ostustrateegiaid. Koolitusele on oodatud: inimesed, kes tegelevad igapäevaselt müügitööga ; kõik, kelle jaoks on...
Kinnisvarakoolis toimub 18/10/2022 koolitus " Kuidas tulla toime “raske” kliendiga? ". Psühholoog Anneli Salk annab koolitusel osalejale toimetulekuoskused, mida saab kasutada kui olukord muutub kliendisuhtluses konfliktseks. Koolitusele on oodatud: kõik, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt; kõik, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;...
Koolitus " Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida? " toimub 20/09/2022. Psühholoog ja koolitaja Anneli Salk annab osalejatele oskused kliendisuhtluse tulemuslikuks ja professionaalseks juhtimiseks. Koolitusele on oodatud: kõik inimesed, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt; kõik, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks ; kõik klienditeenindajad ;...
Kinnisvarakoolis toimub 22/02/2022 koolitus " Kuidas tulla toime “raske” kliendiga? ". Psühholoog Anneli Salk annab koolitusel osalejale toimetulekuoskused, mida saab kasutada kui olukord muutub kliendisuhtluses konfliktseks. Koolitusele on oodatud: kõik, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt; kõik, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks;...
26/01/2022 toimub Kinnisvarakoolis koolitus " Kuidas edukalt kliendisuhtlust juhtida? ". Psühholoog ja koolitaja Anneli Salk annab koolitusel inimesele oskused, mida kasutades oskab ta juhtida tulemuslikult ja professionaalselt kliendisuhtlust. Koolitusele on oodatud: kõik inimesed, kelle töö on suhelda klientidega igapäevaselt; kõik, kelle jaoks on klientidega suhtlemine väljakutseks ;...